DASHBOARDS & RAPPORTAGES

BUSINESS
INTELLIGENCE

Met GRIDflow Studio halen wij jouw AFAS data of andere bron zodat deze te gebruiken is voor dashboards. Zo kom je snel tot slimme inzichten zal je betere beslissingen te nemen.

REALTIME INZICHT

Data uit allerlei verschillende systemen kun je met Business Intelligence verzamelen, analyseren en vervolgens omzetten tot bruikbare informatie. Zo heb je altijd realtime inzicht.

GRIDflow studio voor dataflows

Gebruik de standaard tools uit GRIDflow Studio om data naar een BI platform te pushen. Create flows not code!

Data uit AFAS

Haal data uit AFAS en combineer connectoren om zo het juiste inzicht te krijgen. In no-time dashboards maken, hoe jij het wilt.

Meerdere bronnen

Het combineren van meerdere databronnen lijkt ingewikkeld. Met GRIDflow Studio ben je
met een paar klikken klaar.

Onze BI specialisten

We helpen je graag bij het ontsluiten van informatie uit AFAS of andere databronnen. Zo maken we samen
snel het juiste dashboard of analyse.

Consolideren

Consolideren lastig? Data uit meerdere administraties en zelfs omgevingen samenvoegen is zo geregeld.

Google Datastudio

De meest innovatieve BI-tool van de toekomst staat al voor je klaar. En super éénvoudig te gebruiken.

DASHBOARDS VOOR IN HET WAREHOUSE

Je wilt je medewerkers motiveren. Bij verschillende bedrijven heeft men in hun magazijn grote schermen hangen met dashboards die ‘nearly real-time’ bijgewerkt worden. Mooi om te zien dat de betrokkenheid door het tonen van deze cijfers groter is dan daarvoor.

Bas van Oijen

Business Consultant, GRIDflow B.V.

eye-opener

Wij snappen als geen ander het belang van BI voor de groei van je bedrijf. Daarom hebben we een paar interessante eye-openers voor je op een rij gezet.

SNELLER BESLISSEN

De tijd dat bedrijven op basis van veronderstellingen en instincten werkten, ligt achter ons. Nu maken bedrijven actief gebruik van data-analyse om op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.

%

DOET NIETS MET DATA

Veel organisaties verzamelen gegevens, maar het is best schokkend dat meer dan de helft van hen deze niet analyseert. Vreemd als je bedenkt dat analytics essentieel zijn bij het nemen van onderbouwde beslissingen.

%

BI IS CRUCIAAL

De meeste organisaties zien wel de urgentie van BI. Uit de praktijk: met de introductie van BI verloopt de besluitvorming nu sneller, nauwkeuriger en inzichtelijker. Het verkoopteam kan nu de bestverkopende producten volgen en marketingteams kunnen beter begrijpen welke kanalen het meeste verkeer opleveren.

wat is BI?

Of we willen of niet, tegenwoordig is ieder bedrijf een IT-bedrijf. In elk bedrijf zijn waardevolle data, waarmee je inzicht kunt krijgen en op basis waarvan je beslissingen kunt nemen. Deze data kunnen op verschillende plekken binnen je bedrijf aanwezig zijn en ook nog vaak in meerdere systemen.

Met business intelligence (BI) kun je deze data verzamelen, rangschikken, analyseren en vervolgens omzetten tot bruikbare informatie. Zo heb je altijd realtime inzicht in hoe de zaken ervoor staat.

R

Alle informatie op één plek

R

Nieuwe inzichten en kansen

R

Neem beter onderbouwde beslissingen

 

 

BI via GRIDflow StudiO

In GRIDflow Studio is het mogelijk om koppelingen te maken naar meerdere databronnen en deze samen te voegen. Je kunt GRIDflow eigenlijk zien als een brug tussen systemen. Hierdoor kun je informatie uit meerdere pakketten toch in één rapport laten zien en zelfs combineren. Denk bijvoorbeeld aan Magento, AFAS, Salsify en bijvoorbeeld Shopware. Daarnaast blijft het door de slimme opbouw van GRIDflow Studio altijd mogelijk om binnen één oogopslag te zien welke informatie waar vandaan komt. De black box is echt verleden tijd.
R

Eénvoudig data ontsluiten

R

Alles centraal op één plek

R

Meer inzicht, betere beslissingen

 

 

Onze AANPAK

Niet elke organisatie is hetzelfde en heeft dezelfde informatiebehoefte. Met onze dashboards worden gegevens omgezet naar waardevolle informatie voor jou. Samen bepalen wij welke data belangrijk is en met welk doel de dashboards worden ingericht. Zo willen we voorkomen dat er te veel informatie zichtbaar wordt die niet relevant is waardoor gebruikers het overzicht verliezen. Je moet niet verdrinken in data. Data moet vóór je werken.

het kan anders
wij helpen je!

We maken graag een afspraak om je er alles over te vertellen. Persoonlijk of digitaal, zeg jij het maar.